Публічна інформація


Помилки у звітності ЄСВ призводять до втрати страхового стажу

До уваги роботодавців та застрахованих осіб!

Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області повідомляє, що у зв’язку із допущеними помилками при формуванні оновленого звіту ЄСВ за серпень 2018 року, станом на 01.10.2018 до Реєстру застрахованих осіб не внесено інформацію про заробіток та страховий стаж майже 2,3 тисяч осіб із 298 звітів страхувальників, які знаходяться в статусі «Помилка завантаження».
Зверніть увагу! Наслідком допущених помилок в звітності ЄСВ є відсутність відомостей у реєстрі застрахованих осіб або недостовірні дані, які прямим чином впливають на правильність обчислення страхового стажу, розрахунок розміру пенсій, допомоги по тимчасовій непрацездатності та інших соціальних виплат.
Хочемо зазначити, що саме наявність необхідних років страхового стажу визначає сьогодні право особи на пенсійне забезпечення. Адже з 1 січня 2018 для виходу на пенсію у віці 60 років необхідно мати 25 років страхового стажу. І кожного року кількість необхідних років страхового стажу буде збільшуватися на 1 рік та
з 1 січня 2028 року становитиме 35 років.
Тому, просимо роботодавців не зволікати та перевірити достовірність поданої звітності ЄСВ, а у разі виявлення помилок – усунути їх та подати виправлені звіти до органів фіскальної служби для своєчасного завантаження інформації про Ваших працівників до Реєстру застрахованих осіб. Від правильності заповнення зазначеної звітності залежить страховий стаж застрахованих осіб.
Щоб виключити можливість наявності помилок, неточностей і недостовірності даних та мати впевненість на одержання справедливо заробленої пенсії, Пенсійний фонд надає можливість кожній особі перевіряти інформацію про власний страховий стаж та розмір заробітної плати, з якої сплачено страхові внески, в її персональній обліковій картці.
Ознайомитись з даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку відомостей Ви можете в органах Пенсійного фонду України при пред’явленні паспорта та довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків. або зареєструвавшись на Веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
Зручно також скористатись послугою СМС-інформування.

Як зареєструватися на Веб-порталі або підключити послугу СМС-інформування?
Передбачено два способи:
1. Необхідно особисто звернутися до органу ПФУ та подати заяву для реєстрації на Веб-порталі електронних послуг або на отримання інформаційного
СМС-повідомлення.
2. Он-лайн реєстрація за електронним цифровим підписом (ключем ЕЦП, який знаходиться на будь-якому носії (наприклад, флешка чи жорсткий диск Вашого комп’ютера або на електронному пенсійному посвідченні)) на порталі Пенсійного фонду (http://portal.pfu.gov.ua).
Реєстрація на Веб-порталі здійснюється тільки один раз! Надалі доступ до електронних послуг, які передбачають персоналізований доступ (одержання виписок, надсилання запитів, скарг, запис на прийом тощо), здійснюється після авторизації на порталі.
У разі виникнення запитань, просимо звертатись до головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області за адресою:
вул. Митрополита Андрея, 10, м.Львів, 79046 (тел. 255-45-34) або до сервісних центрів Фонду в районах та містах.
Лужецька Н. Т. – начальник управління
інформаційних систем та електронних реєстрів головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області

Урядовий контактний центр

160x78

 

Інформація для громадян

Пенсійний фонд України

 надає зручну можливість здійснювати постійний контроль за даними, що впливають на пенсійні права.

Веб-портал надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з органами ПФУ, дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення в управління Фонду.

Принциповою відмінністю від попередніх форм інформування Пенсійним фондом через Інтернет є той факт, що веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально. Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.

У відкритому доступі (без реєстрації) на порталі надається багато корисної інформації з питань пенсійного страхування, бланки документів, інструкції щодо їх заповнення тощо.

Електронні послуги, які може отримати користувач на порталі після відповідної реєстрації:

  • отримання інформації з персоніфікованого обліку (для працюючих громадян)
  • отримання пенсійної інформації (для пенсіонерів)
  • формування запитів на попередню підготовку документів
  • можливість подачі скарг
  • запис на прийом до фахівців Фонду

Для того, щоб самостійно ознайомитися з особливостями функціонування веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України можна звернутися на його сторінку в мережі Інтернет http://portal.pfu.gov.ua

 

Інформація для фізичних осіб-підприємців

щодо подання звітності за 2017 рік

Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області повідомляє про те, що при поданні звітності «Звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску» (далі – Додаток 5) за 2017 рік виявлено помилки.

Згідно Протоколу електронної взаємодії щодо надання відомостей зі звітності страхувальників Державною фіскальною службою Пенсійному фонду України, відомості зі звітності страхувальника вносяться до Реєстру застрахованих осіб, якщо повідомлення про результат обробки не містить кодів помилок.

З метою забезпечення внесення достовірних даних до Реєстру застрахованих осіб необхідно виправити помилки в Додатках5 та подати повторно звітність до органів Державної фіскальної служби України.